31 Ocak 2008 Perşembe

TV-Tavsiye

Kablolu yayını olanlar BBC Prime'i izleyebiliyor. BBC Prime da bir program varki hiç kaçırmıyorum. Yetiş Dadı adında yerli versiyonu yapılmaya çalışıldı ama sanırım tutturamadılar. Programın ismi LITTLE ANGELS 0-6 yaş grubu çocuğu/çocukları olan anne babalara sesleniyorum özellikle. Lütfen bu programı hem kendiniz hem de çocuklarınız için seyredin. Programın formatı şöyle, çocuğunuz ile sorunlarınız varsa başvuruyorsunuz. Eve kamera yerleştirip 15 gün boyunca sizi izliyorlar. Bir uzman bu kaseti seyredip çözüm sunabileceği bir kaç olayı belirliyor. Uzman eve gidip tavsiyelerde bulunuyor. Kulaklıkla bazı durumlarda anında yardımda bulunuyor. Ben buradan çok şey öğrendim. Program TR saati ile haftaiçi çarşamba ve perşembe günleri 15:00 da başlıyor ve yarım saat sürüyor. Şubat ayı boyunca program saati bu. Teletext ten İngilizce altyazı da açabilirsiniz. (TV kumandasından teletext e geçip 888 tuşlarına bastığınızda İngilizce alt yazı çıkıyor.)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben doğurana kadar kalırsa izlerim Serap'cım :) Birtanem çok sağol bebeğim gelsin cdler koycam bacım öperim