19 Şubat 2008 Salı

Velilere öğrenci kılavuzu

Gazeteleri tararken bir haber gördüm ve onu aktarıyorum. Asıl niyetim başka bir yazıydı ama bu da gayet güzel bir bilgi. Sabah gazetesinde okuduğum bir haber şöyle:
Velilere öğrenci kılavuzu
Milli Eğitim Bakanlığı, çocuklarının derslerine yardımcı olmaya çalışan ama ne yapacağını bilmeyen anne babalara "Öğrenci ve Programı Anlamaya Yardımcı İlköğretim Veli Kılavuzu" hazırladı. 100 sayfalık kılavuzun ilk bölümünde ilköğretim Türkçe-Matematik, Fen ve Teknoloji, Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler derslerinin içeriği ve evde velilerin nasıl destek olabilecekleriyle ilgili çok sayıda öneri yer aldı. Kılavuzda veliler için bir de yeni ilköğretim programıyla ilgili kavram ve terimler sözlüğü hazırlandı.


Talim Terbiye nin sitesinde bununla ilgili bir yazı var. Okullara gönderilmiş. Bu haber de oradaki bir paragraftan alınma. Kılavuz seneye okullar açılırken velilere ücretsiz dağıtılacakmış. Her ne kadar TTKB kılavuza internet sitesinden ulaşabilirsiniz dese de şu an mümkün değil. Herhalde yakında eklerler. Güzel bir gelişme. Aferin!


Hiç yorum yok: