29 Ocak 2008 Salı

Origami

Cem Yılmaz sayesinde TRT1 deki çocuk programlarındaki elişi gösterimlerini herkes biliyor. Ben de origamiyi çok severek yapardım. Her cumartesi elimde kağıtla beklerdim. Tv deki bayanın renkli ve desenli kağıtlarına bayılırdım. O zamanlar malesef sadece elişi kağıdı vardı. Onların da tek tarafı renkliydi. En çok küp yapımı hoşuma gitmişti. Çünkü bir bölümünde içine üflemek gerekiyor balon gibi. Geçen sene internette nasıl yapıldığını buldum. Marketlerin reklam, indirim gibi yazıların olduğu dergi sayfalarından küpler yaptım. Arkaşlarıma da hediye olarak küpe almıştım. Üflenen kısmından içeriye küpeleri atıverdim ve o şekilde hediye ettim. Çok beğendiler. Keşke resmi olsaydı... Kendim bi video yapacaktım küp yapımı ile ilgili ama gerek yok, bakın burada hazır yapılmışı var: http://youtube.com/watch?v=IDaZOCE64ko





bu da hem küpe hem küp olanı.(Yalnız bu küp 12 parçanın birleştirilmesiyle oluşuyor dense de bence 6 parçadan oluşuyor.)




Küpelerden yapmak isterseniz işte videosu burada: http://www.youtube.com/watch?v=O1ZgQkoSh_I&feature=related

1 yorum:

Adsız dedi ki...

harika, bayıldım bunlara, bence yapımı da çok eğlenceli...