12 Nisan 2008 Cumartesi

Kitap ayıracı

Geçen gün Kabalcı'da kitap ayıracı gördüm. Aaa dedim buna para vermeye gerek yok ki ben bile yapabilirim. El becerim çok fazla yoktur ama bundan yapmayı kafaya koymuştum.


Malzemeler: Makas, delgeç, merserize iplik, karton




Önce deneme mahiyetinde bir tane yapayım dedim... Yaptıktan sonra Ceren kız ben de istiyovum dedi ve onun için de bir tane yaptık. Sonra resimleri çektik. Bizimki yüzünün çıkmamasına bozuldu birazcık...






İçimden dedimki aslında kartonun kalplisi, çiçeklisi yapılabilir. Desensiz beyaz kartonun üzerine güzel bir söz ya da mesaj yazılabilir.Kitap hediye ederken bundan yapılıp mesajı da yazıp kitabın arasına iliştirince hediye daha bir anlam kazanır düşüncesiyle ayıraçlardan daha çok yapmaya karar verdim.





1 yorum:

Adsız dedi ki...

Evet ya gerçekten ona ayrıca para vermeye gerek yok evde kendimizde yapabiliyoruz.benimde denemişliğim var.. para verceğime kendim daha güzelini yaparım hıh:))))