23 Mart 2008 Pazar

Kitap Yurdu ve Kitaplarım

20 Şubat ta kitapyurdundan sipariş verdiğimi bu yazımda belirtmiştim. Kargo şirketi olarak Ups i seçtim. Kitaplar benim evde olmadığım ardarda 2 gün gelmiş ve ulaşılamıyor diye tekrar kitapyurduna geri göndermişler. Kitap yurdundan mail aldım 2. posta ücreti ödeyerek tekrar kitapları gönderebilirlermiş. Ya da kitap parasını iade ediyorlar ama kargo parasını çıkararak. 3. bir yol da gelip buradan alabilirsiniz dediler. Ben de en garanti olarak gidip kendim aldım. Ama çok sinirlendiğim durumlar var. Ups kargoyu ulaştıramayınca benim adresime en yakın şubesine bırakabilirdi ve ben oradan gidip alabilirdim. Gelindiğine dair hiçbir not yoktu. Geldikleri birinci gün beni bana not yazıp yarın tekrar geleceklerini söyleyebilirlerdi. Ben de buna göre davranırdım. Her gün evde oturup kargoyu bekleyememki. Tüm bu dediklerimi aynen kitapyurduna da söyledim. Fakat sanki hiçbir şey dememişim gibi söylediklerini tekrar etmekle yetindiler. Anladımki bir iletişim söz konusu değil. Velhasıl buradan tavsiyem kitapyurdundan kitap alacaksanız kitaplarınız gelene kadar aman ha kapı dışarı çıkmayın sonra mağdur olursunuz.
Bu arada Kemal Sayar ın Yavaşla isimli ktabına başladım. İçinde denemeler var. Ben de fal misali rasgele bir sayfa açıp okuyorum. Bitirince yorumlarımı yazacağım.

Hiç yorum yok: